Lördag

Hej.

Jag har idag varit en sväng på stan med Bianca.
Vi åt på McDonald's och efteråt fick vi lite ektoplasma-ryck och började leka med en ballong som låg på marken. Efter et tag kom det fram en liten kille som försökte ta våran ballong och sedan gick han och hämtade sina två "star wars- rymdskepp" han fått i sin happy meal. Så kom han och typ ville att vi skulle leka med honom. Bianca började prata med honom och fråga honom vem i star wars han gillade bäst (Bianca är StarWars-fan). Sen berättade han att han hette jack så då skojade jag och sa ; då kan ju du vara Jack skywalker (iställetför luck skywalker?) och han blev jätteglad och bara ; ja, jack skywalker! . Hhaha .. 
Jag fick också visa bianca vart jag hade gömt Kiiseen. Hon trodde någon hade tagit henne.
Men icke så, det var bara jag som hade gömt henne så bra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0