Måndag

Hej. Idag har jag varit hos Berit och provat kläder. Det är Berit som syr mina kläder jag ska h i rocken på VM.
Jag tor det kommer bli jättefint. Ni ska få se bilder när de är färdiga!.
Jag har även varit hos min sjukgymnast idag. Det är så härligt, jag älskar att gå dit då hon alltid masserar mig. hihi.
Efteråt var jag på dansträning. Dansar sön, mån, tis, tors nu. Det är väldigt kul men det kan ju bli lite mycket.
Imorgon efter träningen åker jag med Mathilda hem till dem och äter, kollar på tv och pratar som vi brukar.

Mathilda har sagt att vi ska leka i studion snart igen. - gärna för mig! ;D

200 
Här är en bild från förra gången jag och Mathilda fotade.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jennie vill se kläääderna sen! :D <3

Puss *

2008-11-11 @ 09:29:43
URL: http://jennie95.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0