om tre timmar åker vi!


Hade tänkt ha något liknande denna sminkningen på tävlingen!
Ögonskuggorna kommer från make up store och kostar 130:- st.

Skall även ha på mig dessa på tävlingen. Kommer ta bilder där med dem på!
Lösögonfransarna kommer från make up store och kostar 165:-

Mina skor jag köpte igår. Dem är lite ugg'sliknande men kortare och ser inte alls lika klumpiga ut, alltså mycket snyggare.
Skorna kommer från wedin's och kostar 399:- (inte säker på priset)

Här en en lång tröja jg köpte idag. Jag har den till tights men går ju självklart att ha till jeans med. Kommer väl förmodligen ha det när det blir kyligare ute.
Tröjan är ifrån bikbok och kostar 349:- (inte riktigt säker på priset här heller)

Den korta tröjan kommer ifrån cubus och kostar 99:-
Det svarta linnet under kommer ifrån Gina tricot och jag har ingen aning om vad det kostar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0