Olycksgumman

Ja, som jag nyss skrev så har jag förmodligen fått nått virus. Jag har blivit en otursmänniska.
På fredag morgon, närmare bestämt 03.00 på morgonen åker vi ner till kastrup i Köpenhamn.
Vi ska åka med ett flyg som går 07.00 och mellanlandar i Wien. Därefter fortsätter det till Slovniens huvudstad Ljubljana.
Där hoppar vi av och och är klockan kvart i elva. Sen vet jag inte ifall det komer transport för oss eller om vi skule behöva vänta på dem som kommer vid ett. Något jag inte hoppas på. Sedan tar det ungefär två timmar från flygplanet i ljubljana till hotellet i sloveniens andra std, Maribor.
Dagen efter, alltså på lördag, går vi ut och dansar VM för sverige.
Jag börjar nästan redan bli lite nervös. Jag ska se ifall jag kan uppdatera ifrån maribor. Jag hoppas det!

Men då till sken igen ;) Jag fattar intre varför jag ska behöva skada knäna och få något virus i halsen. Kan man ha mer otur? 
Jaja, Puss <3

Här under är en bild jag hittade på google. Jag sökte på maribor och det om upp denna bilden. Ett supervackert torg. Och vi ska ju bo mitt i stan så jag hoppas att man kan få se det!.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Ihi!! <3

LYCKA TILL NU GUMMAN! NI ÄR GRYMMA!

2008-11-19 @ 11:19:19
URL: http://jennie95.blogg.se/
Postat av: SANNA

haft en bra dag!? :)

2008-11-19 @ 17:17:14
URL: http://tanzanit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0