Klänningen från Cubus

Mamma hade gått in och bytat klänningen från Cubus idag till en storlek större. Dock var den mycket större med satte man på axelband så passade den. Me den var ju mycket sötare utan. Men jag tror att det blir den iallafall. 

Någon dag nu i veckan ska jag förmodligen till Vila med mamma och se ifall hon kan köpa en jacka till mig. Den är väldigt kort i modellen och armarna har lite vidd och är lite längre än trekvart. Den är i svart pälsimitation.

Här har ni klänningen jag köpt på cubus.
(Den är inte så bred som den ser ut. Självklart tar jag bild när jag använder den första gången)

min klänning från Cubus


Kommentarer
Postat av: Lizette

Fin ! :)

2008-11-11 @ 22:22:15
URL: http://ingen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0