Dagen

hejhej ! , jag vet att jag har varit jättdålig på att uppdatera de senaste dagarna men idag tänkte jag att mitt morgon inlägg skulle skrivas när jag kom till skolan men då var det helt sådär konstigt så det gick inte att komma in på bloggen. jajaj, idag gick dagen ganska snabbt. Det började med att vi på morgon träffades i matsalen. Vi skulle typ snacka om att man inte får slänga för mycket mat och sådant. Haha. Sen var det typ matte- prov, gick nog sådär. Kunde inte de två sista men annars hade jag nog de flesta rätt.   Därefter hade vi NO -.- . Jag fick sitta brevid felice, som vanligt skulle hon hålla på och säga dumma saker som gjorde att vi började bråka.  Menmen. Därefter var det lunch ,engelska och till sist idrott. Slutade 13.50 - lyx ;) haha

skulle fota dagens outfit både idag och igå men hitar inte kamerans batteri. Nu ska jag kolla top model. Och vet ni hur arg jag är ? . Whitney vinner och jag hatar henne, jag tycker ju verkligen att Anya skulle vinna. får damp !
menmenmen .. Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0