girls just wanna have fun

Hahaha, detta höll jag på att glömma ;)

Julia: Du vet claus och dem,de gjorde ju så här hela tiden(så visade hon och sedan kliade hon sig vid halsen).
Bettina: Vad betyder (sp gjorde jag det hon gjorde plus kliade mig på halsen eftersom jag inte fattade att hon kliade sig utan trodde att det också var nån sån "fingergrej")
Julia: Men aaaah, HAHAH , jag kliade mig!! HAHAH
Bettina: Men aaah ! hahahaha
Linnea: HAHAHAHAH Bettina, du må vara brunett men du kommer alltid att förbli blond inuti!
Alla: HAHAHAHAHAHAHHAHAHAAHAHHA

Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Tack snälla underbara du : )

2008-10-26 @ 01:40:03
URL: http://lindaslya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0