Kanelbullar

Hej och hå ;)
Nu har jag just gjort iordning mig. Kändes ite ovant när man gick upp i morse att se sig själv med lugg i spegeln.
Men måste säga att jag faktit trvis väldigt bra i det!
Nu ska ni få se bild också. Jag tror iallafall att kameran är laddad.
Och om en liten stund ska jag ner till farmor och farfar eftersom att kusinerna från stockholm är där. Vi ska baka kanelbullar, mumms! Efter sitter vi la där och spelar lite Nintendo? ;) hahah. Vi gjorde det igår, och jag var verkligen bäst (?!).  Sen vet jag faktist inte vad ja ska göra. Tänkte åka ne till stan men tror nog inte at det är lönt. Får la se vad som händer.

kom just på att jag måste hinna ut med hunden. Hinner jag innan jag ska ner och baka så lägger jag n bild , men annars efter, okej ? :)
/ Love, Bettina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0