Lugg ?

Hej ni!
Så snabbt gick det kanske inte ;)
Jag och emy tog bussen in till stan. Först gick vi till stadium då hon skulle lämna tillbaka ett par skor hon köpt där. Sen gick vi till vero moda, där skulle hon lämna tillbaka en tröja hon tyckte va ful som hon fått av sin syster. Sen gick jag och bestälde tid till att klippa lugg. 
Efter det gick vi til busshållsplatsen där Julia skulle komma. Hon skulle köpa födelsedags present till sin mamma som fyller år idag (!) Haha, hon hade glömt bort det och kom inte på det förrän sent igår kväll. Tröga julia ;)
Vi gick till lagerhouse, där hittade hon en bok och ett fint ljus till sin mamma. Jag köpte lakritspastiller. Sen gick vi och köpte pepsi efter att ha varit på lagerhouse i typ 45min eftersom julia inte kunnat bestämma sig typ. Haha.
Sen skulle julia hem och jag och emy gick runt en stund. Hittade ett hårband, eller ja, "hårbandsmössa" kanske man kan säga. Sen tog vi bussen hem och nu sitter jag här.

Fick en tid idag, kvart i sex. Om bara lite mer än en timme. Börjar nästan få lite ångest. Men äsh, det växer ut igen ;) plus att det kanske är tid för förändring.
det skall inte vara en rak lugg som jag hade tänkt utan det ska vara en mer taggig/spretig/slarvig lugg. (eller hur man nu ska säga. - ni fattar säkert)
Tror ni jag hade passat i lugg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0