Skola - NO

idag har dagen varit lång eller egentligen inte men det har inte blivit att jag kommit hem förens en timme sen.
Först var det ju skola -.- haha, det var lektion efter lektion så jag orkar inte berätta i vilken ordning och allt duvet ;) Men på NO´n idag var det nästan kul. För ersom inte vet så hatar jag NO. Jag skrev ner eller vad säger man , jag .. hm .. juste anteckande en helt sida men massa inlägg i sidorna och så ;) Vi pratade om protoner, elektroner, neutroner m.m. hur det blir till en atom och massa mer. I vanliga fall ärdet sånt här som jag får ont i huvet av men idag var det nästan kul !

Efter skolan gick jag en sväng på stan med mig själv men ganska snabbt träffade jag Emsa och Anna. Vi hann inte vara med varann så länge förens Emsa skull hem. Men sen blev det lite stopp för mig och Anna men det behöver vi ju inte gå in på.

Dansen blev nästa stopp. Där var jag i några timmar, åt godis och pratade ;) hihih .puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0