Slovenien snart!

Tror jag hr suttit här i tre timmar nu och försökt ändrat om min design på bloggen men det funkar ju fanimej inte. Alltså har en banner eller va det nu heter men fattar inte hur tusigan jag ska få in den i stället för skorna och de där bilderna. Är det någon som skulle vilja vara så snäll och berätta hur man gör?
Jag är ju nämligen inte sådr ultra teknisk ;)

En annan sak är det att nu är det bara 24 dagar till vi åker till slovenien och 26 dagar tills vi står på dansgolvet och reprenterar sverige i ungdomklassen på VM! Det ska bli så spännande och imorgon ska äntligen jag och jesper få träna. Sen är det ju tävling i helgen och därefter får vi fortsätta att träna häcken av oss eftersom det är så kort tid kvar och vi inte tränat så över en vecka på grund av mina knän. Men nu är dem bra igen och som sagt så ska vi träna ihjäl oss. Söndag, tisdag, torsdag blir det väll. Eller om det blir måndag, onsdag och kanske möjligen fredag. Jadu, jag vet inte.
I helgen kan vi inte begära något efter som vi som sagt inte tränat på 1-2 veckor. Ja, vi kan inte begära att slå jennie och robert men vi kan ju iallafall hoppas på en andraplacering. Där emot i tanum måste vi ju slå dem! Hihi, jag älskar jennie men på dansgolvet är hon min fiende och vi måste ju bara få vinna då dem har som löfte att vinna dessa tävlingar. Och jag och jesper måste ju bara få slå dem, ska jag vra ärlig så tror jag inte att det händer och det är pågrund av skadan men annars, då hade vi självklart slagit dem ;)<3


Kommentarer
Postat av: Jennie

Naw! Jag älskar dig väldigt mycket vännen. Du vet det va ? <3

Ni får fler chanser ! <3

Och jag kommer hålla tummarna på VM ! <3 Lycka till!

Du är bäst <3

2008-11-01 @ 17:47:13
URL: http://jennie95.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0