Träning

hola amigo's ;)
Idag har jag tränat, eller ja, det blev nästan ingen träning eftersom att mina knän fortfarande värker. Vi ska vila några dagar till men sen får vi ju ästan tränar varje dag. För om 27 dagar åker jag till Maribor i slovenien för att dansa VM. Förstår ni hur glada jag och peppis är ? :D Vi har bestämt låt, HAHA kommer inte ihåg hur den går eller vad den heter, eller vem som gör den men kommer faktist ihåg att den var bra! haha. Niklas har tagit hem cd:n och en dvd på mig ich peppis så att han kan klippa låten perfekt till vårat program istället för att ändra programmet till låten. - Han är smart han ;)
Och sedan har vi fyllt i nästan alla papper och sådant som ska fyllas i.
Adios amigo's ;D


Kommentarer
Postat av: Jennie

Du anar inte hur avundsjuk jag är vännen! ;O

Ska hålla alla tummar jag har <33

SAknar dig!

2008-10-27 @ 14:55:37
URL: http://jennie95.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0