temaveckorna börjar

Godmorgon x2 ;)
Idag börjar temaveckorna. De ska eller ja, skulle bli så kul !! Men sen är det ju en viss person som har förstört det hela.
Men jag ska försöka vara positiv ändå eftersom jag sett fram imot det så mycket. Men ni skulle se hur våran eller ja hennes diskution på idrotten, men det behöver vi inte gå in på nu. Eller lite kanske. Men hon önskade iaf livet av mig och sa en massa skitsaker och det ända jag sa var efter att hon hade sagt "jag hatar dig jävla cp" sa jag "jag bryr mig inte vad du tycker om mig för jag hatar dig med" .. Haha , feel proud over myself ;D - asså ja, i vanliga fall kaxar jag alltid emot och vill alltid ha sista ordet men denna gången kände jag att jag pallade inte ödsla krut på henne liksom så jag bara stog där.

Och du som det nu är jag pratar om, du kan inte hålla på och hota mig att anmäla till polisen för mina inlägg, för om du kollar så har jag inte satt ut ditt namn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0